3 pastile pe care trebuie să le iei zilnic. Te ajută să te menţii sănătoasă şi să scapi de kilogramele în plus

3 pastile pe care trebuie să le iei zilnic. Te ajută să te menţii sănătoasă şi să scapi de kilogramele în plus

Te ajută să te menţii sănătoasă şi să scapi de kilogramele în plus: este vorba de trei suplimente alimentare despre care dr. Oz spune că sunt esenţiale pentru fiecare din noi.

 

Există atât de multe suplimente cu vitamine sau alte substanţe benefice, încât e greu să-ţi dai seama singură care sunt necesare cu adevărat şi care nu. Iar dacă iei prea multe, rişti să apară diverse interacţiuni în ele.

Dr. Oz îţi spune care sunt cele trei suplimente nutritive absolut esenţiale în dieta omului modern.

Iată despre ce e vorba.

1. Un supliment cu multivitamine şi multiminerale

Ideal ar fi ca toate vitaminele şi mineralele necesare să provină din fructe, legume şi alte alimente sănătoase. Din păcate, spune dr. Oz, puţini dintre noi au o dietă perfectă şi, chiar dacă am avea-o, alimentele pe care le mâncăm azi, chiar şi fructele sau legumele, sunt prea sărace în nutrienţi.
De aceea, avem nevoie de un supliment care să conţină toate mineralele şi vitaminele. Dr. Oz recomandă produsele care conţin 100% din doza zilnică recomandată la fiecare nutrient în parte – această informaţie e trecută pe ambalaj. Evită produsele care conţin doze foarte mari – peste 100% din doza zilnică recomandată.
„Nu în ultimul rând, aveţi grijă să împărţiţi vitaminele în două doze. Luaţi jumătate dimineaţa şi jumătate seara pentru că organismul nu poate absorbi cantităţi mari deodată”, mai spune dr. Oz.
Nu uita! Vitaminele şi mineralele sunt foarte importante în cura de slăbire. Aceste suplimente nu îngraşă!
rienţi.

 

2.    Un supliment cu acizi graşi omega 3

Acizii graşi omega 3 sunt esenţiali pentru buna funcţionare a organismului, dar în dieta modernă se găsesc prea puţin. Îţi dau energie, protejează inima, articulaţiile, pielea, etc. Există mai multe tipuri de acizi graşi omega 3, unii se găsesc în produse de origine vegetală, iar alţii în peşte.
Dr. Oz recomandă: „Când cumperi un supliment cu omega 3, asigură-te că el conţine 600 miligrame de DHA. S-ar putea să fie nevoie de mai multe pastile pe zi pentru a obţine această doză.” Conform specialistului, DHA (acidul docosahexanoic) intră în compoziţia creierului. Pe lângă faptul că sprijină funcţiile cerebrale, acest supliment ajută creierul să folosească energia în mod eficient şi protejează împotriva depresiei.
Suplimentul cu omega 3 se ia la micul dejun. Pastilele cu ulei de peşte se ţin la frigider.

3.  Un supliment cu magneziu şi calciu

Dacă nu primeste destul calciu din dieta, organismul tău îl va extrage din oase, care vor deveni slăbite. Un supliment cu calciu trebuie să conţină şi magneziu care ajută corpul să proceseze şi să folosească mai bine calciul.
Dr. Oz recomandă un supliment care conţine 600 miligrame de calciu şi 400 miligrame de magneziu. Se ia o dată pe zi cu un pahar mare de apă. Ai grijă să nu iei acest supliment la mai puţin de două ore după suplimentul cu vitamine deoarece calciul blochează absorbţia altor nutrienţi.

Citeste articolul integral pe ph-online.ro/

Powered by WPeMatico

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *