PROGRAM: România îşi promovează în lume produsele agroalimentare, cu fonduri europene

Articol original INCOMOD MEDIA www.incomod-media.ro

Comisia Europeană a aprobat spre finanţare, săptămâna trecută, 41 de noi programe, între care două sunt propuse de România şi vizează promovarea produselor agroalimentare pe pieţele din UE şi din ţările terţe – Orientul Mijlociu, America de Nord, Asia de Sud-Est, China, Japonia, Coreea de Sud, Africa, Rusia, Belarus, Kazahstan, Australia și Norvegia. Primul este cel propus de Asociația Națională a Crescătorilor de Ciuperci din România și are în vedere promovarea pe piețele din România și Grecia a legumelor și fructelor proaspete. Programul va avea o durată de 3 ani și un buget total de peste 1,5 mil. euro, din care aproape 0,77 mil. reprezintă cofinanțare europeană. Cel de-al doilea program a fost propus de Romconserv și se axează pe promovarea uleiului de măsline/măslinelor, precum și a fructelor și legumelor procesate, pe piețele din Azerbaidjan, Belarus, China și Rusia. Programul va dura tot 3 ani și are un buget total de peste 1,46 mil. euro, din care 0,73 mil sunt fonduri europene.

The post PROGRAM: România îşi promovează în lume produsele agroalimentare, cu fonduri europene appeared first on incomod-media.ro.

Citeste articolul integral pe Incomod Media

Powered by WPeMatico

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *